In elk beroep worden er dagelijks veel fouten gemaakt en dit is helemaal niet erg! Toch wil je dit , vooral in de administratie, het liefst vermijden. Toch gebeurd het vaker dan je denkt. Dit kan meestal wel verklaard worden. Een van de eerste dingen die fout gaat is de manier waarop uren geregistreerd worden. Deze manieren zijn vaak niet betrouwbaar, achterhaalt of beide. Denk hierbij aan een Excel bestand waarin de werknemer of werkgever de gewerkte uren in bijhoud of zelfs een papiertje waar is opgeschreven hoelang iemand heeft gewerkt. Fouten maken in de urenregistratie is cruciaal. Je wilt als werkgever niemand meer betalen dan is afgesproken en, misschien nog wel belangrijker, als werknemer wilt je zeker niet te weinig uitbetaald krijgen!
Nadelen van urenregistratie Excel
Urenstaat-applicatieAls er iets in orde moet zijn is het de administratie van een bedrijf. En dan zeker de urenregistratie. Met alle technologie van tegenwoordig is dit ook helemaal niet zo moeilijk. Keeping wordt gezien als dé oplossing voor een rommelige administratie. Maar wat is Keeping dan precies? Keeping heeft een applicatie ontwikkelt die het eenvoudig maakt om bijhouden hoelang jij of iemand anders hebt gewerkt aan een opdracht of taak. Deze urenstaat– app is overzichtelijk en bovendien gemakkelijk te begrijpen en te gebruiken. Buiten dat je weet hoelang iemand aan een klus heeft gewerkt krijg je ook een inzicht in hoe efficiënt er is gewerkt, hoeveel tijd je per klant kwijt bent en of het financieel de moeite waard is geweest. |
https://keeping.nl/urenstaat |