Dak werkzaamheden voorzien van garantie

Een professionele dakdekker in Aalsmeer die op korte termijn het dak kan komen inspecteren. Dat zijn wij: Kewodak! Van Amsterdam tot Aalsmeer en daarbuiten; wij helpen u graag. Wat wij altijd tegen onze klanten zeggen is: houd het dak goed bij, het hele jaar door. Zo voorkomt u grote schades. Dit geldt voor een zwart dak, een wit dak en een groen dak.

Als wij langskomen om uw dak te controleren, bekijken we ieder klein detail. Komen we een gaatje, een slijtageplek of beschadiging tegen, dan fixen we die meteen. Op alle werkzaamheden die we verrichten krijgt u 100% projectgarantie. Dat betekent dat u er op mag vertrouwen dat alles pico bello in orde is. Blijkt het niet zo te zijn, dan komen we terug! Misschien bent u van plan uw dak te vernieuwen. Of om zonnepanelen te plaatsen. In dat geval zijn we u graag van dienst met advies en tips op maat. We leggen uit wat er allemaal mogelijk is en welk kostenplaatje bij ieder alternatief hoort.
 

Onze dakdekkers komen graag bij u langs 

U zoekt een dakdekker in Waddinxveen of omstreken? U bent meer dan welkom contact op te nemen met Kewodak. Wij zijn gespecialiseerd in de meest uiteenlopende dak-werkzaamheden. We hebben jarenlange ervaring met klussen op zowel hellende als platte daken.

Werd u vanmorgen onaangenaam verrast door een lekkage? Ons eerste en misschien belangrijkste advies is: wacht niet te lang met hulp inschakelen! Lekkages kunnen zich in snel tempo uitbreiden. Als u ons vandaag belt, komt een van onze mensen zo snel mogelijk bij u langs. Wij bekijken het hele dak en voeren direct herstelwerkzaamheden uit. Kewodak is in het bezit van het VCA**-certificaat en beschikt over het KOMO procescertificaat. Ons team bestaat uit enthousiaste, professionele mensen die thuis zijn in dakonderhoud, nieuwbouw én renovatie.

Dak werkzaamheden voorzien van garantie


Tagged with

Onthoud 0906-1850 en zit nooit meer om een telefoonnummer verlegen!

Kleding, schoenen, accessoires en ook sportartikelen als yogamatjes, zweetbanden en tights: je koopt het allemaal bij Zalando. Maar wat te doen als de afgeleverde bestelling niet helemaal klopt. Of als je nog steeds aan het wachten bent op bepaalde artikelen? Dan is het verstandig te bellen met Zalando. En op dat moment komt Klantenservicetelefoon van pas. Wij zorgen ervoor dat je niet op zoek hoeft naar welk klantenservicenummer dan ook. We hebben het werk al voor je gedaan. Ons platform bestaat uit gegevens van de meest uiteenlopende winkels, instanties en organisaties. Denk aan woningcorporaties, verzekeringsbedrijven en thuisstudie organisaties. Wat Zalando betreft, is dit het telefoonnummer: 0800 022 70 78. Members van de Lounge Shopping Club kunnen dit nummer bellen: 0800 022 71 43. Ben je benieuwd naar de openingstijden van beide services, kijk dan even op onze site klantenservicetelefoon.nl.

Zalando medewerker aan de lijn krijgen?

Klantenservicetelefoon legt met alle plezier contact met Zalando. Op ieder door jouw gewenst moment. Wij zorgen ervoor dat je snel die prangende vraag kunt stellen aan een Zalando-medewerker. Voor de duidelijkheid geven we je hierbij de tijden dat Zalando bereikbaar is. Op zaterdag en zondag van 10.00 tot 18.00 uur. Van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 20.00 uur. In vrijwel alle gevallen wordt naar een klantnummer of bestelnummer gevraagd. Ons advies is dan ook deze bij de hand te houden. Klantenservicetelefoon is bij steeds meer Nederlanders bekend. Als dienstverlener zijn we gespecialiseerd in telefonische consulten. Daarnaast bevat onze database een schat aan gegevens over alle mogelijke Nederlandse klantenservices. Je hoeft je bij ons niet te registreren, we verstrekken alle telefoonnummers en overige gegevens geheel vrijblijvend. Ons nummer is 0906-1850 en onze website is www.klantenservicetelefoon.nl. Hopelijk tot snel aan de telefoon of online!

Onthoud 0906-1850 en zit nooit meer om een telefoonnummer verlegen!


Tagged with

De voordelen van een Lean Management systeem

Kent u de voordelen van een Lean Management systeem al? Nee? Dan wordt het tijd om dat wel eens te doen! Voor bedrijven die zich bezighouden met het produceren of verwerken van voedingsmiddelen is het verplicht om te werken volgens de richtlijnen voor voedselveiligheid. Er zijn verschillende normen en richtlijnen, om nog maar te zwijgen van de geldende wet- en regelgeving binnen deze industrie. Een productieproces verbeteren kan dan ook alleen maar bij een bedrijf dat rekening houdt met deze restricties. Het Lean Management systeem van Solutio is hier een goed voorbeeld van. Dit systeem wordt op maat gemaakt voor uw onderneming en kan ingeplugd worden in de huidige structuur van uw productiefaciliteit. Daarmee blijft voedselveiligheid een belangrijke pilaar voor uw organisatie en werkt u oneindig veel efficiënter.

Productieproces efficiënter in delen en bijdragen aan maatschappelijk verantwoord ondernemen

Het verbeteren van het productieproces kan een grote impact hebben op uw bedrijf. Heef u er al eens over nagedacht? Een productieproces verbeteren is een kwestie van het tegengaan van verspilling, zonder dat dit ten koste gaat van de productie of de kwaliteit van het product. Door het juiste bedrijf in te schakelen wordt het mogelijk om een Lean Management systeem in te zetten dat ook nog eens bijdraagt aan het verhogen van het imago van uw onderneming. Solutio is een bedrijf dat voor het verbeteren van uw productieproces een duurzame oplossing heeft bedacht. Lean staat voor slank of mager en dat betekent dat het management systeem van dit bedrijf alle overbodige processen uit het huidige managementsysteem gooit, waardoor dit beter gaat draaien.

Lean Management systeem én opleidingsinstituut bij hetzelfde bedrijf

Gaat u binnenkort Solutio inschakelen. Dit is dé specialist. Het optimaliseren van bedrijfsprocessen laat u natuurlijk verzorgen door een organisatie die uw productielijn op alle facetten kan verbeteren. Daarmee wordt uiteraard de maximalisatie van de productie en het tegengaan van onnodige verspilling bedoeld, maar er is meer. Een bedrijf als Solutio houdt tevens rekening met de veiligheid van uw werknemers binnen het bedrijf en zorgt ervoor dat het productieproces verbetert in overeenstemming met de geldende wetten, regels en voorschriften binnen uw branche. Daarnaast dient het verbeteren van uw processen niet te veel ongemak op te leveren. Het Lean Management systeem biedt dan uitkomst. Dit systeem kan direct worden ingevoegd in uw bestaande managementsysteem en proces flow.

De voordelen van een Lean Management systeem


Tagged with

Ga voor luxe vergaderstoelen en vergadertafels

Vergaderstoelen zijn een belangrijk onderdeel van de vergaderruimte. Zo moeten vergaderstoelen het juiste comfort bieden, zodat uw medewerkers ook tijdens een lange vergadering nog steeds comfortabel zitten. Niet alleen kunnen uw medewerkers zich hierdoor een stuk beter concentreren, ze zullen zich ook meteen meer op hun gemak voelen tijdens de vergadering. Hoewel comfort van de luxe vergadertafels van Brokx voorop staat, wil het oog natuurlijk ook wat. Wanneer u voor uw vergaderstoelen naar een specialist als Brokx gaat, komt dit zeker goed. Bij deze specialist in kantoormeubelen kunt u namelijk terecht voor luxe vergaderstoelen, vergadertafels en design bureaustoelen die er stuk voor stuk enorm stijlvol uitzien en ook nog eens erg comfortabel zijn.

Laat uw kantoor met luxe vergaderstoelen en vergadertafels ontwerpen door een expert

Nieuwe kantoorruimte gekocht of gehuurd? Grote uitbreiding van uw bedrijf? Of wilt u de uitstraling van uw kantoor wat vernieuwen? Dan heeft u ongetwijfeld al ontdekt dat er kantoormeubelen, zoals vergadertafels, luxe vergaderstoelen en design bureaustoelen, in allerlei soorten en maten verkrijgbaar zijn. En hoe krijgt u nu één mooi geheel? Door een specialist als Brokx in te schakelen natuurlijk. Dit bedrijf heeft zich gespecialiseerd in kantoormeubelen en weet exact welke stoelen goed zijn en wat de nieuwste trends zijn. U kunt hen compleet vrijblijvend inschakelen voor een ontwerp van uw kantoor. Bevalt het voorgestelde ontwerp u? Dan kunt u de meubelen ook meteen bij deze specialist aanschaffen.

Houd uw luxe vergaderstoelen en -tafels in optimale staat met regelmatig onderhoud

Heeft u net uw kantoor ingericht met luxe vergaderstoelen en vergadertafels? Of heeft u recentelijk nieuwe design bureaustoelen gekocht voor op uw kantoor? Dan is de kans groot dat uw kantoor werkelijk door een ringetje te halen is. Het is logisch dat u wilt dat uw kantoorinrichting er nog lange tijd mooi en nieuw uit blijft zien. Kies daarom voor regelmatig onderhoud aan uw kantoormeubilair. Dit kunt u bijvoorbeeld laten doen door een specialist als Brokx. Zij kunnen uw kantoormeubelen reinigen en verzorgen. Heeft uw meubilair op den duur toch zijn beste tijd gehad? Dan kunt u er ook terecht voor een compleet nieuwe kantoorinrichting.

Ga voor luxe vergaderstoelen en vergadertafels


Tagged with

Afvalcontainer huren? Huur een container online via onze gebruiksvriendelijke website

Afvalcontainer huren?

Wilt u een afvalcontainer huren in Twente en omgeving? Wij willen u graag hiermee verder helpen. Bij ons bent u op het juiste adres voor het huren van een container in regio Twente. Voor het huren van een container kunt u een kijkje nemen op onze website. U kunt eenvoudig een keuze maken door eerst op ‘Container huren‘ te klikken. Vervolgens krijgt u enkele contaners te zien waar u uit kunt kiezen. Selecteer de gewenste afbeelding en plaats een bestelling door uw gegevens achter te laten. Vervolgens nemen wij contact met u op voor een verdere procedure.

Welke container moet u huren?

Welke container moet nou echt huren? Heeft u bedrijfsafval of thuisafval? Hoelang bent u bezig en wat voor een afval verwacht u de komende tijd te hebben? Wij kunnen u hiermee helpen. U kunt eenvoudig op onze website op zoek naar meer informatie over het huren van een container. Wat u ook kunt doen is ons bellen op onze telefoonnummer. Deze is te vinden op onze contactpagina. Wij zullen u goed te woord staan zodat u al uw vuil eenvoudig kunt wegwerken. Wacht dus niet langer en huur eenvoudig en snel een container via onze website.

Meer informatie over containerverhuur?

U wilt een container huren maar wilt graag meer informatie over de containers. Hoe nu verder? Neem hiervoor gratis en vrijblijvend contact met ons op. Wij staan u van maandag tot en met zaterdag graag te woord met al uw vragen over het huren van een container. Ook kunt u bij ons terecht als een zakelijke partner waarbij wij periodiek een contact voor u kunnen klaarzetten. Op zoek naar een container voor al uw vuil? Kijk niet verder en bezoek onze website voor meer informatie. Een container huren in enschede doet u eenvoudig via onze geoptimaliseerde website. Ook zijn wij het aanspreekpunt als het gaat om zand, tuinaarde, tuinmest en transport.

Afvalcontainer huren? Huur een container online via onze gebruiksvriendelijke website


Tagged with

Iets willen promoten? Gebruik een baliedisplay!

Baliedisplays

Je hebt ze vast wel eens gezien baliedisplays, misschien als je iets wilde afrekenen bij de kassa, een vvv-kantoor of misschien ergens bij een receptie. Je hebt baliedisplays  in verschillende vormen en maten. Zo kan een baliedisplay bij een restaurant een wijnkaart kunnen zijn die simpel van papier is gemaakt en standaard op elke tafel gestationeerd is. Ook wordt een baliedisplay vaak gebruikt als reclame, zo kan het verticaal staan op een standaard waardoor deze rechtop kan blijven staan, ook is het mogelijk dat hier dan een bakje aan vast zit. Maar ook kan het een langwerpig bakje zijn die hier op leunt en de achterkant is dan even iets hoger dan de zijkanten zodat het de aandacht trekt en mensen kunnen lezen wat het is. Ook deze bakjes kunnen verschillen van maat. 

Als een bedrijf baliedisplays drukken laat/kan het bedrijf dit zelf naar eigen smaak ontwerpen en personaliseren. Vaak liggen of staan in deze bakjes als ze er bij gemaakt zijn visite kaartjes of folders om reclame te maken en voor eventuele verdere informatie. Op een camping staan vaak meerdere van deze baliedisplays uitgestald omdat die vaak veel reclame maken voor bedrijven en activiteiten in de buurt die aantrekkelijk kunnen zijn voor de camping gasten.

Waar wordt het voor gebruikt?

Maar baliedisplays drukken wordt niet alleen gedaan om visitekaartjes of folders door te laten verspreiden ook worden ze gebruikt om producten te verkopen vaak zijn dit kleine producten die hier in gestald worden zoals make-up, nagellak, lijmstiften of om de nieuwe parfum geuren tentoon te stellen voor het publiek. Ook kan het nog zo ontworpen zijn dat het een soort trap is waar bijvoorbeeld tijdschriften of folders in kunnen worden geplaatst. Maar ook kan baliedisplays drukken gedaan worden gewoon voor die sier of door een particulier gedaan worden.

Waar vindt je baliedisplays?

Laat je baliedisplays drukken dan wordt dit veel online besteld, maar natuurlijk kan je ook nog steeds ontwerpen aan winkels geven zodat deze de displays voor je maken. laat je de displays online drukken dan kan je met verschillende stappen aangeven hoe deze display er uit moet komen te zien. Zo kan je bijvoorbeeld een keuze maken uit het materiaal of het enkel of dubbel gedrukt moet worden het formaat en hoeveel oplages er gedrukt moeten worden van de displays. Ook zijn er nog extra opties dit is hoe het moet uitgesneden wordt en hoe hoog de kartonnen standaard moet worden.

Iets willen promoten? Gebruik een baliedisplay!


Tagged with

Bezoek een speciaalzaak voor luxe kantoormeubelen

Luxe kantoormeubelen, die koopt u natuurlijk bij een speciaalzaak. Er zit er vast één bij u in de buurt. Projectinrichting en kantoorinrichting Breda, Oosterhout, Utrecht, Amsterdam: projectmanagement uit laten voeren door een specialist verzekerd u van kantoorinnovaties. De projectmanager die de projectinrichting leidt, is de schakel tussen de opdrachtgever en de uitvoerende partij(en). Deze is verantwoordelijk voor de planning, aansturen van de uitvoerende partij(en) en bewaakt tevens het te besteden budget. Vaak voert een specialist op het gebied van project- en/of kantoorinrichting deze functie van manager zelf uit. Hiermee wordt de kwaliteit van dienst te allen tijde gewaarborgd en dat is prettig om te we ten. Hierdoor worden zelfs de meest complexe projecten succesvol afgerond.

Projectinrichting en kantoorinrichting Breda, Oosterhout, Utrecht, Amsterdam: accessoires

Projectinrichting en kantoorinrichting Breda, Oosterhout, Utrecht, Amsterdam is niet compleet zonder accessoires. Zaken als kapstokken, matten, tijdschrifthouders. Ze zijn essentieel op het kantoor. Deze schaft u natuurlijk ook aan bij de specialist. De meeste partijen die projectinrichting en kantoorinrichting verzorgen bieden ook de mogelijkheid om accessoires aan te schaffen. Dat is wel zo makkelijk want zo stemt u eenvoudig alle onderdelen op elkaar af. Bij accessoires kunt u ook denken aan kabelmanagement, monitor armen en CPU houders. Een complete kantoorinrichting die aan alle wensen voldoet. Bezoek de showroom van een specialist om ideeën op te doen. Medewerkers voorzien u hier graag van advies op maat, ook betreffende kantoormeubilair.

Projectinrichting en kantoorinrichting Breda, Oosterhout, Utrecht, Amsterdam: raambekleding

Projectinrichting en kantoorinrichting Breda, Oosterhout, Utrecht, Amsterdam: goede raambekleding mag niet ontbreken!  Of het nu is om de zon af te schermen zodat het beeldscherm op de werkplek niet overbelicht wordt, de bekleding bedoeld is om de ruimte koel te houden of om de juiste sfeer in het kantoor te creëren. Goede raambekleding is onmisbaar. Er is keuze uit modern design maar ook klassieke raamdecoratie is volop beschikbaar. Bovendien is de raamdecoratie verkrijgbaar in diverse materialen en kleuren zodat het altijd naadloos aansluit bij de uitstraling van uw kantoor of pand. Ook raamdecoratie is in de showroom te bekijken, naast luxe kantoormeubelen.  

Bezoek een speciaalzaak voor luxe kantoormeubelen


Tagged with

Luxe kantoormeubelen en ander kantoormeubilair in diverse stijlen

Wilt u binnenkort uw kantoor een nieuwe uitstraling geven met behulp van nieuwe, luxe, kantoormeubelen? Misschien is het goed om vooraf alvast te bedenken in welke stijl u het nieuwe kantoormeubilair graag zou willen zien. Bij Brokx Projectinrichting vindt u een erg ruim aanbod aan luxe kantoormeubelen en ander kantoormeubilair. In de showroom van 2000 m2 in Oosterhout, aan de A59, bent u van harte welkom om ons aanbod te komen bekijken. Gespecialiseerde medewerkers staan hier klaar om u te adviseren en het hele assortiment aan u te laten zien. Zo kunt u bij ons niet alleen terecht voor bureaus en bureaustoelen, maar ook voor raambekleding, verlichting en accessoires. Ook lange tafels, lockers en nog veel meer vindt u in ons assortiment. Kom naar de showroom en laat u overtuigen door het ruime en kwalitatief hoogwaardige aanbod!

Gecertificeerde luxe kantoormeubelen en ander kantoormeubilair

Kantoormeubilair van slechte kwaliteit heeft grote gevolgen. Medewerkers worden eerder gestrest, moe en ziek. Klachten als rugpijn en hoofdpijn gaan steeds vaker voorkomen en dat draagt niet bij aan de productiviteit. Zorg daarom altijd voor een comfortabele werkplek voor uw werknemers. Schaf luxe kantoormeubelen aan die voldoen aan richtlijnen. Denk bijvoorbeeld aan de NEN 527, een norm die gaat om de hoogte van bureaus, of de NEN 1335, een norm gericht op de maatvoering van bureaustoelen. In de NPR 1813 vindt u de toelichting op deze maatvoeringen. Door deze richtlijnen te volgen wordt er op een verantwoorde manier gewerkt op uw kantoor.

Luxe kantoormeubelen en ander kantoormeubilair op maat gemaakt

Bent u op zoek naar nieuwe luxe kantoormeubelen? Zoals banken, lockers, kasten, ladeblokken of ander kantoormeubilair? Dan bent u aan het juiste adres bij Brokx Projectinrichting. Er worden niet zomaar kantoormeubelen geleverd; het kantoormeubilair kan op maat worden gemaakt. Kiest u voor een modern design met flexibele werkplekken? Of voor een traditionele inrichting? U kunt terecht in de showroom voor advies over de juiste kantoorinrichting voor uw kantoor. Daarnaast kunt u bij Brokx Projectinrichting niet alleen terecht voor luxe kantoormeubelen, maar ook voor raambekleding, vloerafwerking, accessoires en verlichting. U kunt bij ons ook terecht voor oplossingen op maat, alvorens we de mogelijkheden met u bespreken.

Luxe kantoormeubelen en ander kantoormeubilair in diverse stijlen


Tagged with

incassobureau nodig

Gisteren ben ik op zoek gegaan naar een incassobureau, want ik had er een nodig. Ik heb namelijk last van een debiteur. De situatie zal ik in dit blogje even uitleggen. Hierover later dus meer. Ook zal ik vertellen voor welk incassobureau ik heb gekozen.

De situatie

Zelf ben ik een groothandelaar in telefoonhoesjes. Nu hadden wij een overeenstemming bereikt over een bepaald aantal hoesjes die ik zou leveren en om precies welke telefoonhoesjes het zou gaan. Ik heb mij hier netjes aan gehouden en alles precies, zoals afgesproken, op een bepaalde datum geleverd. Echter bleef de betaling uit. Er waren van tevoren afspraken gemaakt over de facturering. Dit had aan betalingstermijn van 30 dagen. De betaling was dus niet op tijd en dus ben ik een eerste keer gaan bellen; er werd niet opgenomen. Hier heb ik, voor een later eventueel incassobureau, maar even de datum van genoteerd. Ook heb ik een brief gestuurd waarin ik refereer naar de gemaakte afspraken. Naar nog vele keren gebeld te hebben was ik het beu en ben ik gaan Googelen.

Incassobureau

Ik ben gaan Googelen op incassobureau en vond al gauw Van Loon Incasso Advocaten. Dit klonk al goed! Vervolgens ben ik op de website gaan kijken en dat zich er allemaal zeer vertrouwd uit. Vooral de methode no cure no pay. Zo garanderen zij natuurlijk wel kwaliteit! Anders zouden zij veel tijd en energie steken in iets waar ze later mogelijk niets aan verdienen. Daarom besloot ik om contact met dit incassobureau op te nemen. Zij begrepen mijn situatie direct en vroegen om alle administratie die ik heb. Dingen zoals de factuur, wanneer ik de product heb geleverd en wanneer ik ben gestart met nabellen.

 

Uiteindelijk zijn de Van Loon incasso advocaten hier dus aan de slag gegaan. En met resultaat! De debiteur heeft betaald. In de toekomst zal ik beter gaan inschatten naar de financiële situatie.

 

incassobureau nodig

Waar Arbodiensten vergelijken?

Laatst ging ik arbodiensten vergelijken op de site van Arbomakelaar.nl. Om drie onafhankelijke offertes te ontvangen moest ik alleen het contactformulier invullen. En al snel werd er contact met mij opgenomen, en een paar dagen later ontving ik de offertes, die geheel op mijn wensen en behoeften waren aangesloten. Ben jij geïnteresseerd in mijn ervaringen met de arbomakelaar? Lees dan verder!

Google: Arbodiensten vergelijken

Afgelopen week Googlede ik op: Arbodiensten vergelijken. Want sinds een jaar ben ik in het bezit van een eigen, kleinschalige supermarkt in het noorden van het land. In mijn winkel verkoop ik vooral streekproducten en het gaat daarom ook steeds beter. Tot voor kort had ik maar 2 werknemers in dienst, maar sinds 2 maanden zijn wij verhuisd naar een groter pand, en heb ik inmiddels al veel meer werknemers in dienst. Maar om bijvoorbeeld het ziekteverzuim tegen te gaan was ik opzoek naar een arbodienst, welke mij daarmee van dienst kan zijn. Echter heb ik geen idee op welke criteria ik daarbij op moet letten en ben ik dus opzoek naar een partij waar arbodiensten vergelijken hoog op het takenlijstje staat.

Contact met de Arbomakelaar

Nadat ik dus bij de arbomakelaar uit was gekomen, en de website eens goed bekeken had, besloot ik om het contact formulier op de website in te vullen. Hierop moest ik het aantal medewerkers van mijn onderneming invullen, mijn speciale wensen en voor welke dienst ik interesse had. Na het klikken op versturen kon het wachten op een reactie beginnen.

Al snel nam arbodiensten vergelijken, de arbomakelaar contact met mij op en nam nogmaals mijn wensen met mij door. Daarnaast namen we nog wat vragen met elkaar door en was ik overtuigd dat ik de offertes wilde ontvangen. Weet jij ook niet wat je moet zoeken in een arbodienst, neem dan eens contact om met Arbodiensten vergelijken, de arbomakelaar.

Waar Arbodiensten vergelijken?

Bouwkundige keuring Keuringshuis

Bouwkundige keuring

Onafhankelijk advies bij de aankoop van een huis

Een bouwkundige keuring is een visuele inspectie om inzicht te verkrijgen in de onderhoudstoestand van een pand en de eventueel voorkomende gebreken en/of tekortkomingen. De bouwkundige keuring is een momentopname van de staat van een pand en geeft de situatie weer zoals deze door de inspecteur ten tijde van de inspectie is aangetroffen. Zo krijgt u een beeld van de eventuele kosten die gebreken aan de woning en direct noodzakelijk herstel met zich meebrengen. Een bouwkundige keuring is aan te bevelen bij de aan- of verkoop van uw woning. Ook een tussentijdse keuring is verstandig om de huidige staat van uw woning vast te stellen.

Waarom een bouwkundige keuring?

Met het kopen of verkopen van een woning is vaak veel geld gemoeid. Met een bouwkundige keuring en bijbehorende rapportage krijgt u een duidelijk beeld van de bouwkundige staat en de onderhoudstoestand van een object. Bij een ouder pand is het niet onverstandig om tijdens het proces van aankoop van een woning het huis te laten inspecteren op gebreken. Verborgen gebreken, zoals lekkages of houtworm of houtrot, komen dan aan het licht. Het bouwkundige onderzoeksrapport geeft samen met het taxatierapport een objectief beeld van de waarde van het huis. Je kunt de gegevens uit het rapport bijvoorbeeld gebruiken bij onderhandelingen over de vraagprijs of voor een inschatting van te maken kosten voor onderhoudswerkzaamheden.

Kortom, er wordt door een onafhankelijke partij naar het object gekeken, waarbij het niet uit maakt of er nou verkocht of (aan)gekocht wordt. De staat van het object zoals het bij de inspectie wordt aangetroffen komt in de rapportage. Een bouwkundige keuring geeft een stuk onderbouwing en ondersteuning in het aan- of verkoopproces en geeft daarmee meer openheid in wat u van een woning mag verwachten.

Ga naar de website van Keuringshuis bouwkundige keuringen –>

Bouwkundige keuring Keuringshuis

Incassobureau

Sinds kort weet ik hoe een incassobureau te werk gaat, omdat een medewerker zo’n bureau bij ons op school een presentatie kwam geven. Het proces is te verdelen in drie stappen, die ik in deze blog uit zal leggen.

Eerste fase incassobureau

De eerste fase dat het incassobureau doorloopt gebeurt zodra er iemand contact opneemt om een factuur te laten incasseren. In deze fase krijgt de debiteur nog eenmalig de kans om de factuur te betalen, zonder dat er incassokosten bij zullen komen. Deze laatste aanmaning kan gedaan worden door het bureau, maar dit kan ook nog gebeuren door de opdrachtgever. Echter stopt het incassoproces hier bijna nooit, de meeste mensen kiezen ervoor om de factuur alsnog niet te betalen. In dat geval zal het bureau overstappen naar fase twee.

Tweede fase

Tijdens de tweede fase komt er meer werk bij kijken voor het incassobureau, dit is ook de fase waarin het bedrijf zijn geld moet verdienen. Nadat de factuur na de laatste aanmaning nog niet betaald is, wordt het voor het bureau tijd een om een dossier op te stellen. In dit dossier wordt bewijs verzameld om aan te kunnen tonen dat de debiteuren wel degelijk geld schuldig is. Het opstellen van zo’n dossier gaat vaak samen met de opdrachtgever, die vaak het bewijs hebben in hoeverre de debiteuren geld schuldig zijn. Na het opstellen van het dossier wordt dit verstuurd naar de debiteur, samen met de incassokosten die berekend worden.

Op basis van de tweede fase kunnen er twee dingen gebeuren. Het gunstige scenario is dat de debiteur de factuur betaald, waarna het dossier is afgehandeld. Het andere scenario is dat de debiteur alsnog weigert om te betalen. In dit geval ontstaat fase drie, waarin er een gerechtelijke traject ingesteld zal worden. Echter ligt de keuze hierin bij de opdrachtgever, want hier komen natuurlijk ook extra kosten bij kijken.

Hierboven heeft u in vogelvlucht kunnen lezen hoe een incassotraject in zijn werk gaat. Ik hoop dat u zich heeft vermaakt tijdens het lezen van deze blog.

 

Incassobureau


Tagged with