De trein staat niet bekend als het meest betrouwbare vervoermiddel in Nederland. Toch valt dit erg mee. Er zijn momenten waarop bekend is dat treinen wel eens vertraging kunnen hebben. Je kunt hierbij vooral denken aan de tijden dat het weer enigszins een rol speelt. Met name in de winter willen er wel eens problemen ontstaan door gladheid van het spoor. De vervoerder probeert er echter alles aan te doen om ongemakken voor de reizigers te voorkomen. Mochten er toch vragen of problemen zijn, dan kunnen de reizigers contact opnemen met de NS klantenservice. De NS klantenservice is er voor de reizigers en is er voor de mensen die vragen hebben over diensten van de vervoerder of mensen die problemen hebben ervaren tijdens hun reis. Als je bijvoorbeeld staat te wachten op een trein en je ziet dat de juiste tijden niet worden weergegeven op een digitaal bord, dan kan je dit altijd even melden bij de NS klantenservice.  

Naar een betere dienstverlening met jouw input 

De NS klantenservice kan niet overal van op de hoogte zijn, tenzij problemen gemeld worden. Daarom zijn ze ook blij met de input die ze krijgen en gebruiken ze de input om de dienstverlening te verbeteren zodat problemen in de toekomst voorkomen kunnen worden. Op deze manier help je dus niet alleen jezelf met het bellen van de NS klantenservice, maar help je ook andere reizigers die anders wellicht tegen dezelfde problemen aangelopen zouden zijn. Uiteindelijk gaat het er toch om dat je kunt vertrouwen op de dienstregeling en met plezier de trein pakt. Het gaat erom dat je je geen zorgen hoeft te maken over vertragingen en van tevoren kunt vertrouwen op het feit dat je op tijd bij je bestemming zal aankomen. Over het algemeen is dit zeer zeker mogelijk. 

NS klantenservice


Tagged with