Kartonnen koffiebekers laten bedrukken als promotiemateriaal

Wilt u kartonnen koffiebekers laten bedrukken? Of zoekt u naar een specialist waar u plastic bekers kunt laten bedrukken? Bedrukte bekers zijn uitstekend te gebruiken als promotiemateriaal. Wanneer u regelmatig op een beurs of congres staat, kunt u met bedrukte bekers de aandacht trekken van (potentiële) klanten. Maar niet alleen voor externe communicatie is het laten bedrukken van kartonnen koffiebekers een slimme zet. Ook kunt u deze inzetten als middel voor de interne communicatie. Denk bijvoorbeeld aan het informeren van uw medewerkers via bedrukte koffiebekers. Kortom, bedrukte bekers zijn een uitstekende zet om meer aandacht voor uw bedrijf te genereren en om een boodschap te communiceren. Geïnteresseerd in bedrukte bekers voor uw organisatie? Dan kunt u een scherpe offerte aanvragen bij Promocups.

Of wilt u plastic bekers laten bedrukken?

Wilt u bekers laten bedrukken? Bij Promocups kunt u niet alleen terecht voor het laten bedrukken van kartonnen koffiebekers, maar ook voor het bedrukken van plastic bekers. Hoe wilt u de plastic bekers laten bedrukken? Met uw logo, een slogan of de bedrijfsnaam? De mogelijkheden zijn erg divers. Waar u ook voor kiest, van een ding bent u zeker. De plastic bekers die u laat bedrukken zijn stuk voor stuk van hoge kwaliteit. Dit maakt ze een ideaal promotiemateriaal op feesten of festivals! Bekers zijn namelijk een uitstekend middel om uw bedrijf onder de aandacht te brengen. Bij Promocups heeft u keuze uit verschillende modellen bekers, zodat u zeker weet dat er altijd de soort beker tussen zit die bij het evenement past.

Profiteer van een snelle levering

Voor het bedrukken van kartonnen koffiebekers of plastic bekers gaat u naar Promocups. Hier kunt u ook terecht voor het bedrukken van diverse plastic verpakkingen en ijsbekers. Maak een keuze uit het uitgebreide assortiment en profiteer van een snelle levering. Sommige voorbedrukte bekers die voor 12.00 uur besteld zijn, heeft u de volgende werkdag al in huis! Voor bekers met een eigen ontwerp geldt de standaardlevertijd van ongeveer twee weken. Heeft u de bekers eerder nodig? Vraag dan naar de mogelijkheden van een spoedlevering.



Tagged with

De 3 Basis Elementen van Goede SEO Teksten

Een SEO copywriter verstaat de kunst om webteksten te schrijven die in potentie hoog ranken in Google. Daarvoor gebruikt hij of zij technieken in de content die zowel door Google als door bezoekers worden gewaardeerd. Een stukje technische know-how in combinatie met psychologie. En natuurlijk een beetje data om het geheel te ondersteunen.

Een het schrijven van een goede SEO tekst omvat dan ook:

  • zoekwoorden met volume

  • waardevolle informatie

  • triggers die ervoor zorgen dat mensen naar de content linken

Een professionele SEO tekstschrijver

Als leek is het vaak moeilijk om goede SEO teksten te schrijven. Je kunt één van de honderden checklistjes wel afwerken, maar daarmee ben je er nog niet. Webteksten draaien ook om de bezoekers. Zij moeten er wat aan hebben en het liefst ook nog actie ondernemen. Anders verdien je er zelf natuurlijk ook niks aan.

Daarom kun je beter een professional inhuren. Er zijn er genoeg. Vraag bijvoorbeeld een proeftekst aan van SEO tekstschrijver Meneer Octopus, laat je verrassen door een tekstbureau of maak een keuze uit een van de vele freelancers. Maar wil je toch zelf aan de slag? Lees dan verder en ontdek hoe je een goede SEO tekst schrijft.

Zoekwoorden bepalen

Het eerste deel is gemakkelijk. Je doet gewoon een zoekwoordenonderzoek om te bepalen welke zoektermen volume kennen en waar je de concurrentie relatief laag is. Althans, om te beginnen. Naarmate je meer tijd hebt besteed aan zoekmachine optimalisatie, is je website steeds sterker geworden en kun je je ook gaan focussen op zoekwoorden met meer volume – en automatisch meer concurrentie.

Lees ook: het stappenplan van Frankwatching

Waardevolle informatie

Het tweede deel is al wat moeilijker. Want was is waardevolle informatie? Dat heeft allemaal te maken met de intentie van de zoeker. Wat wil-ie weten wanneer hij de desbetreffende zoekterm intypt? Soms ligt dat voor de hand. En soms ook niet. Je kunt daarom kijken naar de top 10 zoekresultaten. Want waarom ranken zij op dat bepaalde keyword? Waar schrijven zij over? Een goede SEO copywriter ontdekt die onderwerpen en creëert nieuwe content die alle facetten van het zoekwoord omvat. Zonder af te doen aan de leesbaarheid van webteksten.

Links verkrijgen

Wanneer mensen naar je content linken, of eigenlijk meer naar de pagina waar die tekst op staat, is dat een signaal aan Google dat internetgebruikers het waardevolle content vinden. In ieder geval goed genoeg om naar te linken. En dus zal het hoger in Google komen. Simpel gezegd. Geef je lezers dan ook de mogelijkheid om je tekst of blog te delen via social media. Voeg cliffhangers toe. Houd je lezers betrokken bij je verhaal. Dan komen de links vanzelf. En anders kun je het altijd nog zelf een beetje bijsturen met wat linkbuilding.

 

De 3 Basis Elementen van Goede SEO Teksten

Klanten informeren? Maak gebruik van een up-to-date adressenbestand!

U wilt (potentiële) klanten informeren over nieuwe diensten of producten. Dat doet u gericht via direct marketing. Om die goed uit te voeren, is het van belang dat u beschikt over de juiste adres- en persoonsgegevens van de doelgroep. Om geld te besparen kunt u natuurlijk zelf gegevens verzamelen, maar dit is doorgaans een lastige klus. Daarom is het eenvoudiger om een actuele database van uw doelgroep te kopen bij een specialist als Wolting Marketing Support. In deze adresbestanden vindt u extra informatie over uw doelgroep en bovendien wordt deze database meerder keren per jaar geüpdatet. Zo beschikt altijd over een up-to-date adressenbestand.

Maak kennis met de voordelen van het kopen van een adressenbestand

Zoals u weet, is een goed adressenbestand cruciaal het succes van een campagne. Overweegt u adresbestanden te kopen? Dan wilt u natuurlijk meer weten over de voordelen die u krijgt bij een specialist als Wolting Marketing Support. Allereerst wordt de database meerdere malen per jaar geüpdatet, zodat u altijd een actueel bestand in handen heeft. Daarnaast voldoen de adresbestanden aan de richtlijnen van de huidige privacywetgeving en kan het adressenbestand ingezet worden voor herhaaldelijke mailingen. Bovendien kunt u bij deze specialist terecht voor meerdere diensten, zoals telemarketing en marktonderzoek, die in combinatie ingezet kunnen worden. Hiermee wordt uw campagne zeker een succes.

Uw partner voor meer dan alleen een actueel adressenbestand

U bent op zoek naar een partner voor een adressenbestand. Dan is het interessant om te weten wat deze partner u nog meer kan bieden. Zo kunt u bij Wolting Marketing Support terecht voor meer dan alleen de aanschaf van actuele adresbestanden. Zij zijn op ieder moment inzetbaar als het verlengstuk van uw sales- of marketingafdeling. De specialist helpt u onder andere met agendaplanning, Multi Client onderzoek, marktonderzoek, telemarketing, SEO en social support. Deze diensten staan meestal niet los van elkaar, maar worden regelmatig als combinatie inzet. Wolting Marketing Support gaat graag met u aan tafel om de mogelijkheden te bespreken.



Tagged with

Laat de specialist led reclame ontwerpen, produceren en plaatsen

U ziet het overal om u heen: led reclame. Wilt u ervaren hoe dit voor uw onderneming van enorme toegevoegde waarde kan zijn? Ga dan naar een specialist als 3TAC. Gelukkig biedt de specialist u hulp bij het gehele proces. Zo geeft u altijd eerst uw wensen en eisen door. Kiest u voor een outdoor led reclamescherm? Of toch voor gevelverlichting? Heeft u gekozen, dan wordt begonnen met het maken van een ontwerp. Bent u tevreden? Dan gaat de specialist aan de slag en wordt het ontwerp uitgevoerd en gemaakt. Is de reclameverlichting klaar? Dan zorgt de specialist ervoor dat de led reclame op de door u gewenste plek wordt geplaatst.

Led reclame volledig op maat vervaardigd

U wilt toch ook licht op maat? Ga dan naar een specialist als 3TAC. Hier weet u zeker dat u de beste kwaliteit ontvangt en zo de juiste kwaliteit ontvangt. 3TAC, specialist in binnen- en buitenverlichting, ontwikkelt allereerst een ontwerp dat geheel aan uw wensen en eisen voldoet. Vervolgens maakt de specialist het ontwerp met zorg en toewijding. Is het ontwerp af? Dan zorgt de specialist ook nog eens dat het in uw winkel of restaurant of op de gevel van het gebouw waar u het wilt hebben, wordt geplaatst. Tijdens het gehele proces van de ontwikkeling van led reclame houden de vakmensen u op de hoogte, zodat u eventueel nog kunt bijsturen.

Reclame maken met het oog op het milieu: kies voor led reclame

Wat is volgens u een van de meest duurzame manieren om te verlichten? Als u aan led reclame dacht heeft u het helemaal juist. Omdat led reclame gemaakt kan worden in verschillende soorten en maten, zien we het steeds vaker terug in ons straatbeeld. En dat zijn nog niet eens alle voordelen! Led verlichting is licht en helder. Én het is zeer betaalbaar. Wilt u reclame maken voor uw bedrijf? Bijvoorbeeld door prachtige letters op uw kantoorgevel te plaatsen? Door uw winkel goed te verlichten? Of door een mooie tekst in of buiten uw restaurant te plaatsen? Met de hulp van een specialist als 3TAC heeft u snel een prachtige én aantrekkelijk geprijsde lichtreclame.

 



Tagged with

De specialist kan voor u verschillende soorten raamfolie bedrukken

Wilt u raamfolie laten bedrukken met daarop het logo van uw bedrijf? Een specialist zoals Axicom Design biedt altijd watervast en lichtecht printwerk. U kunt uw raamfolie laten bedrukken in een ontwerp naar keuze. Zo bestaan er speciale zon- en warmtewerende folies, maar ook inbraak- of koudwerende- , decoratieve- of getinte folies. Deze soorten raamfolie kunt u altijd laten bedrukken met uw logo of andere communicatie-uitingen. Daarnaast schakelt u Axicom Design ook in voor de aankleding van uw kantoren en werkruimtes. Hierbij werken zij desgewenst samen met uw architect of interieurontwerper. Ze produceren fullcolour wandbekleding en zelfklevende prints. Maak uw kantoor of werkruimte af met een Qubie®, een zitkubus met eigen print. Alle producten worden op locatie geleverd en wanneer het nodig is verzorgen zij de perfecte montage ervan.

Verschillende printers voor het bedrukken van diverseproducten zoals een zitkubus of raamfolie

Wilt u graag een specialist op het gebied van printing en signing inschakelen? Omdat u bijvoorbeeld raamfolie wilt laten bedrukken in kleine oplages? Met de mogelijkheden die Axicom Design biedt komt het zeker goed. Zij beschikken namelijk over diverse printers waarmee zij een breed scala aan producten maken. De kleinformaatprinter is bijvoorbeeld geschikt voor kleine oplages zoals visitekaartjes of A3 posters. De grootformaatprinter print tot 160 breed en op zowel zelfklevend vinyl, canvas, spandoek en behang. Tot slot beschikken ze over een A3-vlakbedprinter die verschillende materialen tot 5 cm dik kan bedrukken. Ook beschikt deze specialist over gespecialiseerde afwerkingsmachines als een snijplotter, postersnijmachine en lamineer- en applicatiewals. Daarnaast kunnen ze u ook van dienst zijn bij het bedrukken van raamfolie of een zitkubus.

Om deze redenen laat u de specialist uw raamfolie bedrukken

Naast het bedrukken van raamfolie, kunt u bij een design studio terecht voor nog veel meer! U kunt dit bedrijf inschakelen voor van alles en nog wat. Van grafische vormgeving en reclameontwerp tot grootformaatprinting, drukwerk, signing en belettering. Het kan allemaal bij een specialist als Axicom Design. Vakmanschap, veelzijdigheid en creativiteit zijn de kernwaarden van dit bedrijf en de reden dat u een verstandige keuze maakt wanneer u hen inschakelt. Dit alles doen zij tegen concurrerende tarieven en op zeer korte termijn. Naast de drie disciplines: design, print en styling, bieden zij u ook de mogelijkheid om een eigen zitkubus te ontwerpen. Deze poef kunt u laten bedrukken met een ontwerp naar keuze. Dus of u nu een zitkubus wilt ontwerpen of raamfolie wilt laten bedrukken, u kunt altijd terecht bij deze specialist.



Tagged with

Zichtbaarheid van een bedrijf

Marketing is voor veel bedrijven is erg belangrijk, en elk bedrijft krijgt er ook mee te maken. Doordat veel diensten nu via internet gebeuren, is online marketing de laatste jaren nog belangrijker geworden. Online marketing kan veel bedrijven helpen om het nog beter te doen op internet en meer klanten te krijgen. De zoekmachine optimalisatie is één van de dingen die daar bij hoort. Bedrijven willen graag dat ze hoog in Google komen te staan, zodat klanten hun makkelijk op kunnen zoeken. Maar dit is niet voor iedere bedrijf weggelegd om dat te doen.

Om de online zichtbaarheid omhoog te krijgen begin je aan het SEO uitbesteden. Dit wordt vaak niet door het bedrijf zelf gedaan, maar door online marketing bureau’s. De marketing bureau die ingehuurd is zorgt ervoor dat ze voor jou bedrijf zo veel mogelijk links op het internet zetten, wat weer naar de website van jou bedrijf wijst. De sites waar het opgeplaatst wordt moeten wel relevant en goed beoordeeld zijn. Anders heeft het weinig zin voor het bedrijf. Als de online marketing bureau hier mee bezig is kan je naar een aantal maanden al verschil zien, dat de positie iets omhoog is gegaan. Het is niet dat je opeens van plaats 40 naar 10 schuift, dit heeft tijd nodig. Een SEO onderhouden kost veel tijd maar het boekt wel resultaat. Wel moet je oppassen dat je voor Google geen spam wordt. Dit voorkom je door niet elke keer de zelfde stukken te plaatsen op verschillende sites. Je moet creatief en uniek blijven, dus elke keer nieuwe stukken blijven schrijven. De website van het bedrijf zelf moet natuurlijk ook een beetje meehelpen, het is belangrijk dat het uitnodigend is voor je klanten en dat ze er genoeg informatie kunnen vinden.


Zichtbaarheid van een bedrijf


Tagged with

Bezoekersaantallen

Als je een winkel hebt of een winkelketen dan wil je graag weten hoeveel mensen er in je winkel komen en of zij dan ook daadwerkelijk wat kopen. Hoe lang blijven zij in je winkel? Bij welke zaken blijven zij wat langer hangen? Als je dit allemaal weet kun je misschien wat veranderen aan de opstellingen in je winkel zodat er nog meer rendement uit gehaald kan worden.

Maar hoe kom je hier nu allemaal achter? Je kunt een heleboel personeel in zetten om dit allemaal te onderzoeken of desnoods stagiaires want die kosten niet zo veel. Maar al met al is het toch een hele klus om te onderzoeken wat je wil weten. Dat moet toch slimmer op te lossen zijn?

Het kan inderdaad slimmer met de huidige technologie. Zowat iedereen draagt tegenwoordig een smartphone met zich mee en daar wordt gebruik van gemaakt met de nieuwe toepassing retail analystics. Een smartphone is continu op zoek naar een WiFi netwerk en daar maakt deze technologie gebruik van. Zodra je een winkel of winkelcentrum binnenkomt met retail analytics wordt je telefoon direct opgemerkt en gevolgd. Als je dit niet fijn vindt dan kun je je afmelden aan het begin van de winkel. Daarvoor is het wel nodig dat je even je MAC adres opzoekt van je telefoon. Sommige mensen hebben, begrijpelijk, bezwaren tegen de inbreuk  op hun privacy.

Het signaal van je telefoon wordt gebruikt voor de passantenteller. Hiermee is direct inzichtelijk te maken hoeveel mensen er in je winkel zijn geweest gedurende een dag. Je kunt ook zien of mensen terugkomende passanten zijn en je kunt de bezoekduur winkel vastleggen. Ook kun je zien wat de favoriete route is in jouw winkel en waar veel mensen zich ophouden. Deze informatie is natuurlijk goud waard voor de gemiddelde winkelier. Dit is een van de toepassingen van de huidige technologie.

Bezoekersaantallen


Tagged with