Kartonnen koffiebekers laten bedrukken als promotiemateriaal

Wilt u kartonnen koffiebekers laten bedrukken? Of zoekt u naar een specialist waar u plastic bekers kunt laten bedrukken? Bedrukte bekers zijn uitstekend te gebruiken als promotiemateriaal. Wanneer u regelmatig op een beurs of congres staat, kunt u met bedrukte bekers de aandacht trekken van (potentiële) klanten. Maar niet alleen voor externe communicatie is het laten bedrukken van kartonnen koffiebekers een slimme zet. Ook kunt u deze inzetten als middel voor de interne communicatie. Denk bijvoorbeeld aan het informeren van uw medewerkers via bedrukte koffiebekers. Kortom, bedrukte bekers zijn een uitstekende zet om meer aandacht voor uw bedrijf te genereren en om een boodschap te communiceren. Geïnteresseerd in bedrukte bekers voor uw organisatie? Dan kunt u een scherpe offerte aanvragen bij Promocups.

Of wilt u plastic bekers laten bedrukken?

Wilt u bekers laten bedrukken? Bij Promocups kunt u niet alleen terecht voor het laten bedrukken van kartonnen koffiebekers, maar ook voor het bedrukken van plastic bekers. Hoe wilt u de plastic bekers laten bedrukken? Met uw logo, een slogan of de bedrijfsnaam? De mogelijkheden zijn erg divers. Waar u ook voor kiest, van een ding bent u zeker. De plastic bekers die u laat bedrukken zijn stuk voor stuk van hoge kwaliteit. Dit maakt ze een ideaal promotiemateriaal op feesten of festivals! Bekers zijn namelijk een uitstekend middel om uw bedrijf onder de aandacht te brengen. Bij Promocups heeft u keuze uit verschillende modellen bekers, zodat u zeker weet dat er altijd de soort beker tussen zit die bij het evenement past.

Profiteer van een snelle levering

Voor het bedrukken van kartonnen koffiebekers of plastic bekers gaat u naar Promocups. Hier kunt u ook terecht voor het bedrukken van diverse plastic verpakkingen en ijsbekers. Maak een keuze uit het uitgebreide assortiment en profiteer van een snelle levering. Sommige voorbedrukte bekers die voor 12.00 uur besteld zijn, heeft u de volgende werkdag al in huis! Voor bekers met een eigen ontwerp geldt de standaardlevertijd van ongeveer twee weken. Heeft u de bekers eerder nodig? Vraag dan naar de mogelijkheden van een spoedlevering.



Tagged with

De 3 Basis Elementen van Goede SEO Teksten

Een SEO copywriter verstaat de kunst om webteksten te schrijven die in potentie hoog ranken in Google. Daarvoor gebruikt hij of zij technieken in de content die zowel door Google als door bezoekers worden gewaardeerd. Een stukje technische know-how in combinatie met psychologie. En natuurlijk een beetje data om het geheel te ondersteunen.

Een het schrijven van een goede SEO tekst omvat dan ook:

  • zoekwoorden met volume

  • waardevolle informatie

  • triggers die ervoor zorgen dat mensen naar de content linken

Een professionele SEO tekstschrijver

Als leek is het vaak moeilijk om goede SEO teksten te schrijven. Je kunt één van de honderden checklistjes wel afwerken, maar daarmee ben je er nog niet. Webteksten draaien ook om de bezoekers. Zij moeten er wat aan hebben en het liefst ook nog actie ondernemen. Anders verdien je er zelf natuurlijk ook niks aan.

Daarom kun je beter een professional inhuren. Er zijn er genoeg. Vraag bijvoorbeeld een proeftekst aan van SEO tekstschrijver Meneer Octopus, laat je verrassen door een tekstbureau of maak een keuze uit een van de vele freelancers. Maar wil je toch zelf aan de slag? Lees dan verder en ontdek hoe je een goede SEO tekst schrijft.

Zoekwoorden bepalen

Het eerste deel is gemakkelijk. Je doet gewoon een zoekwoordenonderzoek om te bepalen welke zoektermen volume kennen en waar je de concurrentie relatief laag is. Althans, om te beginnen. Naarmate je meer tijd hebt besteed aan zoekmachine optimalisatie, is je website steeds sterker geworden en kun je je ook gaan focussen op zoekwoorden met meer volume – en automatisch meer concurrentie.

Lees ook: het stappenplan van Frankwatching

Waardevolle informatie

Het tweede deel is al wat moeilijker. Want was is waardevolle informatie? Dat heeft allemaal te maken met de intentie van de zoeker. Wat wil-ie weten wanneer hij de desbetreffende zoekterm intypt? Soms ligt dat voor de hand. En soms ook niet. Je kunt daarom kijken naar de top 10 zoekresultaten. Want waarom ranken zij op dat bepaalde keyword? Waar schrijven zij over? Een goede SEO copywriter ontdekt die onderwerpen en creëert nieuwe content die alle facetten van het zoekwoord omvat. Zonder af te doen aan de leesbaarheid van webteksten.

Links verkrijgen

Wanneer mensen naar je content linken, of eigenlijk meer naar de pagina waar die tekst op staat, is dat een signaal aan Google dat internetgebruikers het waardevolle content vinden. In ieder geval goed genoeg om naar te linken. En dus zal het hoger in Google komen. Simpel gezegd. Geef je lezers dan ook de mogelijkheid om je tekst of blog te delen via social media. Voeg cliffhangers toe. Houd je lezers betrokken bij je verhaal. Dan komen de links vanzelf. En anders kun je het altijd nog zelf een beetje bijsturen met wat linkbuilding.

 

De 3 Basis Elementen van Goede SEO Teksten

Zichtbaarheid van een bedrijf

Marketing is voor veel bedrijven is erg belangrijk, en elk bedrijft krijgt er ook mee te maken. Doordat veel diensten nu via internet gebeuren, is online marketing de laatste jaren nog belangrijker geworden. Online marketing kan veel bedrijven helpen om het nog beter te doen op internet en meer klanten te krijgen. De zoekmachine optimalisatie is één van de dingen die daar bij hoort. Bedrijven willen graag dat ze hoog in Google komen te staan, zodat klanten hun makkelijk op kunnen zoeken. Maar dit is niet voor iedere bedrijf weggelegd om dat te doen.

Om de online zichtbaarheid omhoog te krijgen begin je aan het SEO uitbesteden. Dit wordt vaak niet door het bedrijf zelf gedaan, maar door online marketing bureau’s. De marketing bureau die ingehuurd is zorgt ervoor dat ze voor jou bedrijf zo veel mogelijk links op het internet zetten, wat weer naar de website van jou bedrijf wijst. De sites waar het opgeplaatst wordt moeten wel relevant en goed beoordeeld zijn. Anders heeft het weinig zin voor het bedrijf. Als de online marketing bureau hier mee bezig is kan je naar een aantal maanden al verschil zien, dat de positie iets omhoog is gegaan. Het is niet dat je opeens van plaats 40 naar 10 schuift, dit heeft tijd nodig. Een SEO onderhouden kost veel tijd maar het boekt wel resultaat. Wel moet je oppassen dat je voor Google geen spam wordt. Dit voorkom je door niet elke keer de zelfde stukken te plaatsen op verschillende sites. Je moet creatief en uniek blijven, dus elke keer nieuwe stukken blijven schrijven. De website van het bedrijf zelf moet natuurlijk ook een beetje meehelpen, het is belangrijk dat het uitnodigend is voor je klanten en dat ze er genoeg informatie kunnen vinden.


Zichtbaarheid van een bedrijf


Tagged with

Bezoekersaantallen

Als je een winkel hebt of een winkelketen dan wil je graag weten hoeveel mensen er in je winkel komen en of zij dan ook daadwerkelijk wat kopen. Hoe lang blijven zij in je winkel? Bij welke zaken blijven zij wat langer hangen? Als je dit allemaal weet kun je misschien wat veranderen aan de opstellingen in je winkel zodat er nog meer rendement uit gehaald kan worden.

Maar hoe kom je hier nu allemaal achter? Je kunt een heleboel personeel in zetten om dit allemaal te onderzoeken of desnoods stagiaires want die kosten niet zo veel. Maar al met al is het toch een hele klus om te onderzoeken wat je wil weten. Dat moet toch slimmer op te lossen zijn?

Het kan inderdaad slimmer met de huidige technologie. Zowat iedereen draagt tegenwoordig een smartphone met zich mee en daar wordt gebruik van gemaakt met de nieuwe toepassing retail analystics. Een smartphone is continu op zoek naar een WiFi netwerk en daar maakt deze technologie gebruik van. Zodra je een winkel of winkelcentrum binnenkomt met retail analytics wordt je telefoon direct opgemerkt en gevolgd. Als je dit niet fijn vindt dan kun je je afmelden aan het begin van de winkel. Daarvoor is het wel nodig dat je even je MAC adres opzoekt van je telefoon. Sommige mensen hebben, begrijpelijk, bezwaren tegen de inbreuk  op hun privacy.

Het signaal van je telefoon wordt gebruikt voor de passantenteller. Hiermee is direct inzichtelijk te maken hoeveel mensen er in je winkel zijn geweest gedurende een dag. Je kunt ook zien of mensen terugkomende passanten zijn en je kunt de bezoekduur winkel vastleggen. Ook kun je zien wat de favoriete route is in jouw winkel en waar veel mensen zich ophouden. Deze informatie is natuurlijk goud waard voor de gemiddelde winkelier. Dit is een van de toepassingen van de huidige technologie.

Bezoekersaantallen


Tagged with