Toen ik laatst een bank bestelde bij Wehkamp, was ik erg benieuwd naar de bezorging van de bank, hoe versturen ze namelijk een hele bank? En hoe krijg ik de zware bank bij mij op de bovenste etage? Gelukkig kon ik terecht bij de Wehkamp klantenservice met al mijn vragen. Een vriendelijke medewerkster hielp mij met mijn vragen en ze kon me ook nog helpen met een beslissing nemen welke bank ik het beste kon bestellen! Ik doe niet vaak zulke grote uitgaven, en dan is het fijn als iemand toch even met je meedenkt. Het bleek dat Wehkamp gewoon zelf een bezorgservice heeft en de grotere artikelen gewoon bij je thuis aflevert. Mijn bank hebben ze helemaal uitgepakt en in de woonkamer neergezet, precies waar ik het wilde!

Klantenservices bij online winkels

In het begin, toen ik nog niet zoveel online bestelde, was ik altijd een beetje huiverig voor onlinewinkels, word ik wel goed geholpen als er iets fout gaat? Je kunt immers niet zomaar even bij een filiaal langs om je verhaal te doen. Nu ik over de drempel heen ben, doe ik bijna al mijn uitgaven online! Natuurlijk houd ik wel in de gaten of een webshop een goede klantenservice heeft, dat vind ik erg belangrijk. Gelukkig is de Wehkamp klantenservice prima!

Hoe kun je de Wehkamp klantenservice bereiken?

Als je even iets moet weten over een product wat je wilt aanschaffen of over een andere dienst van Wehkamp, is het belangrijk dat je zonder veel gedoe je vraag kunt stellen. Ik heb gemerkt dat je de Wehkamp klantenservice op verschillende manieren kunt benaderen:

–          Via het sturen van een e-mail naar hun adres

–          Via twitter en facebook

–          En via de telefoon natuurlijk!

Klantenservice Wehkamp