Wistjij
Image default
Zakelijk

Conferentie hotel Amsterdam

Een conferentie organiseren kost veel tijd en inspanning. Het is daarom van groot belang om op tijd met de organisatie te beginnen en u aan een duidelijke en goede planning te houden. Na de algemene zaken zoals de planning, de datum en het budget is het kiezen van een doelgroep de volgende belangrijke stap. Wie is het meest relevant om aanwezig te zijn?

Functioneel en inspirerend

Een specifieke doelgroep is nodig om de conferentie ook echt een bijdrage te leveren. Wanneer de doelgroep bekend is moet er uiteraard een geschikte locatie worden gevonden. Een conferentieruimte moet functioneel zijn, maar zeker ook inspirerend. Wat niet vergeten mag worden bij het kiezen van een locatie zijn de faciliteiten, bereikbaarheid en parkeergelegenheid, aankleding en catering. Een conferentie is niet alleen van tevoren een grote organisatie, maar op de dag zelf moet ook nog aan veel gedacht worden.

Voor ieder budget

Lijkt het u fijn als er wat werk uit handen wordt genomen bij de organisatie van uw conferentie? Zowel voor als tijdens het evenement? Kijkt u dan eens naar het huren van een ruimte in Van der Valk Hotel Amsterdam-Amstel, het conference hotel van Amsterdam. Met een van tevoren bepaald budget kan worden bepaald wat er mogelijk is. Zijn de genodigden bekend? Dan kijkt het salesteam graag met u mee naar de passende zalen en benodigde catering.

Daarbij zijn alle zalen voorzien van de nieuwste en meest moderne audiovisuele faciliteiten. De hip ingerichte zalen en break-out ruimtes zorgen naast de verzorging van de gasten, ook voor het stukje inspiratie waarnaar u opzoek bent. Het hotel is perfect te bereiken met het OV of met  de auto. Ook heeft Van der Valk Amsterdam-Amstel een eigen, overdekte parkeergarage tegen betaling.  

Is uw interesse naar het huren van een ruimte in Van der Valk Amsterdam-Amstel gewekt? Neem dan een kijkje op de site of neem telefonisch contact op met het salesteam via 020 80 01 100.

Conferentie hotel Amsterdam